Fb: Rowerowa strona Mateusza Ordy
Rok 2021
WYCIECZKI 2021
42. 01.11 Nowa Brzeźnica - Kleszczów - Wola Wiewiecka S
41. 03.10 Warszawa
40. 02.10 Opole - Brzeg
39. 27.09 Kędzierzyn-Koźle - Racibórz
38. 25.09 Kluczbork - Opole
37. 08.09 Częstochowa - Zawiercie
36. 22.08 Gliwice - Góra św. Anny - Częstochowa
35. 14.08 Łeba - Koszalin
34. 12.08 Kamień Pomorski - Szczecin
33. 09.08 Niechorze - Gryfice - Płoty - Resko - Niechorze
32. 07.08 Niechorze - Koszalin
31. 05.08 Niechorze - Świnoujście
30. 04.08 Szczecin - Siekierki (most) - Godków
29. 02.08 Niechorze - Mielno - Kołobrzeg
28. 25.07 Częstochowa - Kłobuck - Poraj - Rudniki - Częstochowa
27. 22.07 Nysa - Opole - Częstochowa
26. 21.07 Paczków - Kłodzko - Nysa
25. 19.07 Kluczbork - Częstochowa
24. 16.07 Dobryszyce - Kleszczów - Częstochowa
23. 15.07 Dąbrowa Górnicza - Sosnowiec - Dąbrowa Górnicza
22. 13.07 Częstochowa - Ostrów Wielkopolski
21. 11.07 Zawiercie - Koniecpol
20. 10.07 Częstochowa - Kielce
19. 06.07 Częstochowa - Łódź
18. 04.07 Dąbrowa Górnicza - Kraków
17. 02.07 Częstochowa - Chałupki
16. 30.06 Częstochowa - Mzurów - Trzebniów - Częstochowa S
15. 28.06 Częstochowa - Przedbórz - Radomsko S
14. 21.06 Piotrków Trybunalski - Kleszczów - Radomsko
13. 20.06 Częstochowa - Irządze - Lelów - Częstochowa S
12. 19.06 Częstochowa - Opole
11. 17.06 Zawiercie - Giebło - Częstochowa S
10. 15.06 Częstochowa - Piotrków Trybunalski
9. 09.06 Częstochowa - Katowice
8. 06.06 Lubliniec - Olesno - Praszka - Częstochowa
7. 05.06 Tarnowskie Góry - Toszek - Herby
6. 31.05 Wrocław
5. 30.05 Wrocław - Brzeg
4. 29.05 Zielona Góra - Wrocław
3. 15.05 Częstochowa - Przyrów - Częstochowa
2. 09.05 Zawiercie - Częstochowa
1. 01.05 Częstochowa - Żłobnica - Kleszczów - Wola Wiewiecka
Ten blog rowerowy prowadzi matiz17 z miasta Częstochowa.
Mam przejechane 226704.89 kilometrów.
Jeżdżę z prędkością średnią 19.38 km/h.
Jeżdżę, bo lubię, sprawia mi to przyjemność. Na drugim miejscu jest: statystyka, czego dowodem jest brak wiedzy o przekroczonych barierach rowerowych typu 10.000km w danym roku, czy brak wiedzy o ilości gmin, przez które przejechałem (na razie). W 2013 roku zacząłem jeździć poza granicami miasta. Z czasem wyprawy stawały się co raz dalsze i niekiedy kilkudniowe. W 2015 roku zmieniłem podstawowy rower na Meridę przystosowaną głównie (ale nie tylko) do asfaltowych tras. Jeżdżę dalej i w 2017 roku z pewnością odwiedzę wiele nowych miejsc, a także powrócę do tych już znanych. W większości jeżdżę sam, ale niejednokrotnie wyjeżdżałem na większe trasy ze Znajomymi, a czasem nawet w większej grupie. Rower jest przede wszystkim dla mnie najlepszą formą transportu. Przez cały rok, w każdych warunkach pokonuje spore ilości kilometrów. Oprócz tego jest najlepszym sposobem na spędzanie wolnego czasu, a także dbanie o zdrowy tryb życia. Więcej o mnie.
Rok 2025
Rok 2024
Rok 2023
Rok 2022
Rok 2021
Rok 2020
Rok 2019
Rok 2018
Sezon 2017
Sezon 2016
Sezon 2015
Sezon 2014
Sezon 2013

Info

Jeżdżę, bo lubię, sprawia mi to przyjemność. Na drugim miejscu jest: statystyka, czego dowodem jest brak wiedzy o przekroczonych barierach rowerowych typu 10.000km w danym roku, czy brak wiedzy o ilości gmin, przez które przejechałem (na razie). W 2013 roku zacząłem jeździć poza granicami miasta. Z czasem wyprawy stawały się co raz dalsze i niekiedy kilkudniowe. W 2015 roku zmieniłem podstawowy rower na Meridę przystosowaną głównie (ale nie tylko) do asfaltowych tras. Jeżdżę dalej i w 2017 roku z pewnością odwiedzę wiele nowych miejsc, a także powrócę do tych już znanych. W większości jeżdżę sam, ale niejednokrotnie wyjeżdżałem na większe trasy ze Znajomymi, a czasem nawet w większej grupie. Rower jest przede wszystkim dla mnie najlepszą formą transportu. Przez cały rok, w każdych warunkach pokonuje spore ilości kilometrów. Oprócz tego jest najlepszym sposobem na spędzanie wolnego czasu, a także dbanie o zdrowy tryb życia. Więcej o mnie.
Rok 2025













Moje rowery
REKORDY ROWEROWE
Max. dystans dzienny:
brak
Max. dystans roczny:
2016
Max. dystans miesięczny:
lipiec 2015
Max. prędkość na rowerze:
brak
Min. 300km na dzień:
2 razy
Min. 200km na dzień:
brak
Min. 150km na dzień:
brak
Min. 100km na dzień:
brak
Największy dystans solo:
brak
Najdłuższa czasowo jazda:
brak
Max. temperatura w czasie jazdy:
brak
Min. temperatura w czasie jazdy:
brak
Województwa odwiedzone na rowerze:
śląskie, małopolskie, łódzkie, opolskie, świętokrzyskie, zachodniopomorskie, dolnośląskie, wielkopolskie, pomorskie
Kraje odwiedzone na rowerze:
Polska, Niemcy
MOJE WYCIECZKI
-----Sezon 2020-----
1. Częstochowa - Kleszczów - Wola Wiewiecka
Wycieczki 2018 (min. 100km)
53. Częstochowa - Łódź GC 19. Piotrków Tryb. - Łódź - Częstochowa GC
Wycieczki 2017
20. 11.06 Wieluń 19. 09.06 Krzepice 18. 04.06 Tarnowskie Góry - Częstochowa przez Kielczę, Tworóg 17. 03.06 Tarnowskie Góry - Częstochowa (Chechło-Nakło, Zielona) 16. 02.06 Północne rubieże 15. 01.06 Zamek Bobolice 14. 28.05 Powiat gliwicki 13. 27.05 Bobolice 12. 21.05 Tarnowskie Góry - Częstochowa 11. 19.05 Kleszczów i Góra Kamieńsk 10. 14.05 Tarnowskie Góry - Częstochowa 9. 06.05 Górny Śląsk i Zagłębie 8. 01.05 Księstwo Siewierskie 7. 29.04 Wojaże po lublinieckim 6. 01.04 Mirów i Bobolice 5. 18.02 Dąbrowa Górnicza - Częstochowa 4. 08.01 Gdynia(100km) 3. 07.01 Gdańsk (80km) 2. 06.01 Gdynia (60km) 1. 05.01 Gdańsk (50km) Wycieczki 2016
60. Kraków (90 km) 59. Kleszczów (150 km) 58. Kraków - Częstochowa (170 km) 57. Kleszczów (150 km) 56. Kraków - Częstochowa (180 km) 55. Ziemia toszecko-gliwicka (220 km) 54. Częstochowa - Katowice - Częstochowa (200 km) 53. Kleszczów (140 km) 52. Częstochowa - Kraków - Częstochowa (300 km) 51. Żywiec - Częstochowa (180 km) 50. Kleszczów i Kraków (160 km) 49. Kraków - Częstochowa (210km) 48. Kleszczów i Góra Kamieńsk (190km) 47. Kraków - Częstochowa (230km) 46. Brzegi - Częstochowa (130km) 45. Chęciny i Kielce (100km) 44. Pińczów, Chęciny, Kielce (150km) 43. Częstochowa - Brzegi (170km) 42. 16.08 Ustronie Morskie (110km) 41. 14.08 Świnoujście, Bansin (150km) 40. 13.08 Kołobrzeg, Gąski (160km) 39. Wrocław - Częstochowa (210km) 38. Opole - Wrocław (180km) 37. 02.08 Złoty Potok, Bobolice (120km) 36. Kraków - Częstochowa (250km) 35. Multi Orbita 2016 (330km) 34. Bobolice (100km) 33. Próbna Orbita 2016 (130km) 32. Tarnowskie Góry (120km) 31. 06.07 Przed Orbitą (100km) 30. Kleszczów (100km) 29. Jędrzejów (210km) 28. 01.07 Żarki (100km) 27. Łódź - Częstochowa(200km) 26. Tworóg(120km) 25. Dobrodzień (130km) 24. Toszek (150km) 23. Kleszczów II (170km) 22. Kraków - Częstochowa (190km) 21. Kraków (190km) 20. Kraków i Tyniec (140km) 19. Częstochowa - Kraków (220km) 18. 05.06 Bobolice (100km) 17. 04.06 Tarnowskie Góry (130km) 16. 01.06 Bobolice (110km) 15. Kłobuck i Krzepice (100km) 14. Bobolice (100km) 13. Górny Śląsk - Zagłębie (180km) 12. Kleszczów (170km) 11. Bobolice (100km) 10. Jeleniak Mikuliny, Kalety (110km) 9. Dróżki asfaltowe (100km) 8. Dróżki asfaltowe (100km) 7. Mirów i Bobolice (100km) 6. Księstwo Siewierskie (100km) 5. Radomsko (100km) 4. Bobolice (120km) 3. Bobolice (110km) 2. Gliwice - Częstochowa (110km) 1. Ostrężnik (100km) Statystyka wycieczek 2016
Wszystkie trasy pozamiejskie
Wycieczki 2015
41. 24.10 Po Krakowie (130km) 40. 05.10 Działoszyn, Pajęczno, Radomsko (140km) 39. 04.10 Częstochowa - Kraków (150km) 38. 02.10 Mirów i Bobolice (100km) 37. 17.09 Kleszczów (200km) 36. 16.09 Gidle (120km) 35. 14.09 Katowice Zagłębie (180km) 34. 13.09 Asfaltowe drogi rowerowe (120km) 33. 29.08 Kraków - Częstochowa (180km) 32. 27.08 Brzegi - Częstochowa (140km) 31. 26.08 Częstochowa - Brzegi (140km) 30. 23.08 Częstochowa - Tarnowskie Góry - Częstochowa (120km) 29. 19.08 Częstochowa - Szczekociny - Częstochowa (120km) 28. 16.08 Uckeritz (60km) 27. 14.08 Uckeritz (70km) 26. 13.08 Zinnowitz (80km) 25. 12.08 Karsibór (60km) 24. 10.08 Międzyzdroje, Wisełka (90km) 23. 07.08 Dróżki rowerowe i Żarki (95km) 22. 04.08 Zawiercie TdP (130km) 21. 31.07 Wolbrom (180km) 20. 25/26.07 Mini Orbita 19. 24.07 Tour de Częstochowa (80km) 18. 21.07 Częstochowa - Kraków (180km) 17. 20.07 Mirów i Bobolice (100km) 16. 18.07 Próbna Mini Orbita (120km) 15. 16.07 Ogrodzieniec (160km) 14. 12.07 Asfaltowe drogi rowerowe i Żarki (130km) 13. 11.07 Koszęcin, Kalety (100km) 13. 04.07 Po Krakowie (95km) 12. 03.07 Kleszczów (130km) 11. 01.07 Radłów, Panki (130km) 10. 14.06 Bobolice, Niegowa, Lelów (120km) 9. 05.06 Przyrów, Lelów (130km) 8. 03.06 Częstochowa - Katowice - Częstochowa (180km) 7. 29.05 Krzepice (100km) 6. 25.05 Lubliniec (110km) 5. 16.05 Asfaltowe drogi rowerowe (120km) 4. 12.04 Częstochowa - Kraków (160km) 3. 11.04 Siewierz (85+25km) 2. 21.03 Bobolice (115km) 1. 03.01 Bobolice (110km) Wycieczki 2014
19. 11.11 Koszęcin 18. 31.10 Mirów i Bobolice 17. 18.09 Kalety i Zalew Zielona 16. 05.09 Ogrodzieniec 15. 31.08 Brzegi - Częstochowa 14. 30.08 Chęciny i Kielce 13. 29.08 Chęciny i Kielce 12. 28.08 Chęciny 11. 27.08 Częstochowa - Brzegi 10. 10.08 Bobolice 9. 28.07 Kołobrzeg 8. 24.07 Międzywodzie 7. 19/20.07 Decathlon Orbita 6. 16.07 Mirów i Bobolice 5. 29.06 Częstochowa - Kraków 4. 23.06 Szczekociny 3. 19.06 Tarnowskie Góry 2. 26.04 Mirów i Bobolice 1. 06.04 Częstochowa - Kraków (150km) Wycieczki 2013
1. 29.12 Góra Zborów 1. 13.09 Częstochowa - Kraków 1. 15.07 Mirów i Bobolice
Archiwum bloga
- 2025, Kwiecień6 - 0
- 2025, Marzec11 - 0
- 2025, Luty28 - 0
- 2025, Styczeń30 - 0
- 2024, Grudzień31 - 0
- 2024, Listopad30 - 0
- 2024, Październik31 - 0
- 2024, Wrzesień30 - 0
- 2024, Sierpień31 - 0
- 2024, Lipiec31 - 0
- 2024, Czerwiec30 - 0
- 2024, Maj31 - 0
- 2024, Kwiecień30 - 0
- 2024, Marzec31 - 0
- 2024, Luty30 - 0
- 2024, Styczeń31 - 0
- 2023, Grudzień31 - 0
- 2023, Listopad30 - 0
- 2023, Październik31 - 0
- 2023, Wrzesień30 - 0
- 2023, Sierpień31 - 0
- 2023, Lipiec31 - 0
- 2023, Czerwiec30 - 0
- 2023, Maj31 - 0
- 2023, Kwiecień30 - 0
- 2023, Marzec31 - 0
- 2023, Luty28 - 0
- 2023, Styczeń30 - 0
- 2022, Grudzień29 - 0
- 2022, Listopad30 - 0
- 2022, Październik31 - 0
- 2022, Wrzesień29 - 0
- 2022, Sierpień31 - 0
- 2022, Lipiec31 - 0
- 2022, Czerwiec31 - 0
- 2022, Maj31 - 0
- 2022, Kwiecień30 - 0
- 2022, Marzec31 - 0
- 2022, Luty23 - 0
- 2022, Styczeń30 - 0
- 2021, Grudzień30 - 0
- 2021, Listopad30 - 0
- 2021, Październik31 - 0
- 2021, Wrzesień30 - 0
- 2021, Sierpień30 - 0
- 2021, Lipiec31 - 0
- 2021, Czerwiec30 - 0
- 2021, Maj30 - 0
- 2021, Kwiecień26 - 0
- 2021, Marzec29 - 0
- 2021, Luty23 - 0
- 2021, Styczeń26 - 0
- 2020, Grudzień21 - 0
- 2020, Październik5 - 0
- 2020, Wrzesień4 - 0
- 2020, Sierpień2 - 0
- 2020, Lipiec25 - 0
- 2020, Czerwiec30 - 1
- 2020, Maj31 - 0
- 2020, Kwiecień27 - 4
- 2020, Marzec30 - 0
- 2020, Luty27 - 0
- 2020, Styczeń30 - 0
- 2019, Lipiec1 - 0
- 2019, Czerwiec3 - 0
- 2018, Listopad12 - 0
- 2018, Październik2 - 0
- 2018, Wrzesień1 - 0
- 2018, Lipiec2 - 0
- 2018, Kwiecień1 - 0
- 2018, Marzec4 - 0
- 2018, Luty9 - 0
- 2018, Styczeń1 - 0
- 2017, Grudzień31 - 0
- 2017, Listopad30 - 0
- 2017, Październik31 - 0
- 2017, Wrzesień30 - 0
- 2017, Sierpień30 - 2
- 2017, Lipiec32 - 0
- 2017, Czerwiec30 - 0
- 2017, Maj31 - 2
- 2017, Kwiecień30 - 0
- 2017, Marzec31 - 0
- 2017, Luty28 - 0
- 2017, Styczeń31 - 0
- 2016, Grudzień32 - 1
- 2016, Listopad30 - 2
- 2016, Październik31 - 0
- 2016, Wrzesień30 - 0
- 2016, Sierpień31 - 1
- 2016, Lipiec31 - 0
- 2016, Czerwiec31 - 12
- 2016, Maj31 - 1
- 2016, Kwiecień30 - 0
- 2016, Marzec31 - 2
- 2016, Luty29 - 3
- 2016, Styczeń31 - 2
- 2015, Grudzień31 - 3
- 2015, Listopad30 - 0
- 2015, Październik26 - 2
- 2015, Wrzesień30 - 0
- 2015, Sierpień31 - 0
- 2015, Lipiec33 - 3
- 2015, Czerwiec30 - 0
- 2015, Maj31 - 1
- 2015, Kwiecień30 - 2
- 2015, Marzec31 - 2
- 2015, Luty28 - 7
- 2015, Styczeń31 - 3
- 2014, Grudzień32 - 7
- 2014, Listopad30 - 13
- 2014, Październik31 - 7
- 2014, Wrzesień30 - 4
- 2014, Sierpień31 - 3
- 2014, Lipiec32 - 16
- 2014, Czerwiec30 - 3
- 2014, Maj32 - 1
- 2014, Kwiecień30 - 8
- 2014, Marzec31 - 5
- 2014, Luty28 - 1
- 2014, Styczeń31 - 14
- 2013, Grudzień31 - 26
- 2013, Listopad30 - 3
- 2013, Październik31 - 3
- 2013, Wrzesień30 - 14
- 2013, Sierpień31 - 1
- 2013, Lipiec31 - 2
- 2013, Czerwiec29 - 0
- 2013, Maj30 - 0
- 2013, Kwiecień30 - 0
- 2013, Marzec4 - 2
- 2013, Luty3 - 0
- 2013, Styczeń10 - 0
Wpisy archiwalne w kategorii
Samotnie
Dystans całkowity: | 12019.72 km (w terenie 15.20 km; 0.13%) |
Czas w ruchu: | 621:03 |
Średnia prędkość: | 19.30 km/h |
Maksymalna prędkość: | 343.00 km/h |
Suma podjazdów: | 18139 m |
Suma kalorii: | 58607 kcal |
Liczba aktywności: | 162 |
Średnio na aktywność: | 74.20 km i 3h 51m |
Więcej statystyk |
- DST 202.48km
- Czas 10:11
- VAVG 19.88km/h
- VMAX 43.26km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Częstochowa - Katowice - Częstochowa
Wtorek, 27 września 2016 | Komentarze 0
Częstochowa - Katowice - CzęstochowaWczoraj jadąc do Blachowni wpadł mi do głowy pomysł by przejechać się do Katowic. Cel był podwójny, bo oprócz odwiedzenia miasta w którym dawno nie byłem (no w maju..) to w planie były również odwiedziny. Wstałem nieco później niż planowałem i tak wyjazd przesunął się na okolice 10:15. Trasa z Częstochowy do Katowic wiodła standardową i znaną mi drogą. Na jednym tylko odcinku pojechałem inaczej niż dotychczas (zamiast przez Sączów pojechałem przez Siemonię). Wiedzie ona głównie przez boczne drogi i jest bardzo przyjemna na rower. Droga upłynęła bardzo sprawnie: i tak średnia do samego znaku Katowice przy Parku Śląskim wyniosła 21,4km/h, a dojechałem w 3 i pół godziny. Tu w planie odwiedzić Park Śląski i tak udało się go dzisiaj całkiem w dużym stopniu poznać. Dookoła Parku wiedzie "duża pętla rowerowa" którą wydaje mi się, że w całości lub większej części dziś objechałem. Na niektórych odcinkach to naprawdę dobrej jakości trasa dla rowerów i rolkarzy znana mi już z majowej wyprawy - tak właśnie jest na częściowym odcinku Promenady Generała Jerzego Ziętka. W samym środku Parku Śląskiego jak dla mnie najładniej. To miejsce ma swój urok. Jako, że w drugą stronę biegła nieznana mi dotychczas trasa rowerowa (Aleja Leśna) to postanowiłem pojechać w tamtym kierunku i koniec końców wyjechałem w tym samym miejscu co wjeżdżałem do Parku Śląskiego. W sumie wyszło ponad 11 przyjemnych kilometrów. Dalej pojechałem w kierunku Spodka odbijając w kierunku Alei Korfantego która bardzo kojarzy mi się z wjazdem do Katowic z wyprawy z zeszłego roku. Po drodze mijam Spodek, ale najpierw kieruję się na Plac Wolności, a następnie w kierunku ul. Słowackiego, na której niedawno wyznaczono pierwszy w mieście kontrapas rowerowy. Potem już na Rynek i w kierunku Spodka, ale tak by nie przekraczać Alei Roździeńskiego. Potem już w kierunku dzielnicy Ochojec. Jadę ul. Warszawską (ta która wychodzi z Rynku, z torowiskiem tramwajowym), a następnie nie skręcam tam gdzie trzeba i trochę błądzenia. Udało się zobaczyć za to Rawę. W końcu wracam na właściwą trasę i kieruję się na Muchowiec. Niestety nie pojechałem tak jak to sobie wyznaczyłem i trafiam w okolice lotniska w miejsce ścieżki do której miałem dojechać. Trochę zezłościłem się na to tym bardziej z tego względu, że ta droga wiodła zwykłymi miejskimi drogami i to w dodatku na niektórych odcinkach poprowadzone były średniej jakości drogi rowerowe (z przejściami dla pieszych) i chyba jednego fragmentu ze znakiem C-16+T-22. Dojechałem do miejsca w którym powinienem się znaleźć po przejechaniu większości już trasy w tym miejscu. Kawałek pojechałem jednak z niezbyt wielką chęcią zawracam, bo nie jest to już teraz po drodze, a czas też już nagli. Jadę natomiast ścieżką wzdłuż Katowickiego Parku Leśnego, która też była w planie i całkiem przyjemnie mnie poprowadziła. Potem już w kierunku ruchliwszych ulic i zakorkowanych, a zaczęło się od nakazu skrętu w prawo i zawracaniu na pierwszym możliwym skrzyżowaniu. Wśród ruchu samochodowego jechałem sobie i mijałem korki lewym pasem. Potem już na ul. Jankego zjechałem na drogę rowerową niezbyt wygodną, ale za to w pełni przejezdną w odróżnieniu od zakorkowanej jezdni, a następnie już w kierunku szpitalu w Ochojcu, gdzie odwiedzam Ciocię. Tu ponad pół godzinki przerwy i szykowanie się do drogi powrotnej. Samo rozładowywanie się i wejście do szpitala zabrało sporo nerwów, albowiem rower trzeba bezpiecznie zostawić i sakwy (niestety znów obładowane) też dać w bezpieczne miejsce. Wkradło się niestety jak dla mnie za dużo pośpiechu spowodowane tym, że m.in. trzeba zrobić małe zakupy, coś zjeść. Odjeżdżając ze szpitala miałem okolice godziny 17:00. Kieruję się na Rynek tym razem jadąc prawie w całości taką trasą jaką sobie wyznaczyłem. Skręcam w lewo i jadę dalej ul. Jankego, na której nietypowa infrastruktura, albowiem dwukierunkowa droga rowerowa wyznaczona na jezdni nieodseparowana od samochodów niczym. Potem już sprowadziła mnie ona na mniej wygodną kostkową infrastrukturę i doprowadziła do znanego już (z jakiegoś zdjęcia) skrzyżowania z bardzo ograniczoną przestrzenią dla rowerzystów. Tu skręcam w prawo i dalej już w ruchu ogólnym. Kolejna niespodzianka w postaci infrastruktury na ul. Medyków, na której to wyznaczone są pasy rowerowe w obu kierunkach. Nawet sprowadzenie z nich na drogę rowerową całkiem dobrze pomyślane, gdyby nie to, że po przejechaniu na drugą stronę jezdni po niecałych 100 metrach znów trzeba wrócić na tą samą. Dalej już zwyczajnymi drogami jadąc m.in. nad autostradą A4. Na ul. Adamskiego (tam też są pasy rowerowe) nie udało się zjechać za to przejechałem się w całości ul. Mikołowską i potem już do Placu Wolności, a następnie na Rynek. Tu docieram trochę przed 18-stą i tu dłuższa przerwa m.in. na jedzenie i odpoczynek przy kokosach i wygodnych leżankach. Potrzebny był ten odpoczynek, a i do tego przyjemnie się siedziało na rynku w stolicy swojego województwa. Po zachodzie Słońca ruszam w drogę powrotną. Średnio mi się widziała praktycznie cała trasa po zmroku (planowałem nieco wcześniejszy powrót), ale skoro tak wyszło to trzeba jechać. Trasa powrotna prawie w całości taka sama. Różniła się m.in. na samym początku, albowiem wyjeżdżam z miasta przez całą Al. Korfantego, a następnie obok wieży telewizyjnej do Siemianowic Śląskich. Dalej już tylko mała różnica w rejonie autostrady A1. Siły jeszcze jakieś były, jednak samopoczucie kompletnie na minus. Może to trochę z powodu wymęczenia sezonem. W okolicy Siemianowic Śląskich zapada już zmrok. W okolicy autostrady A1 jadę inaczej niż w stronę Katowic, albowiem przez Sączów. I ta zmiana nie na dobre mi wyszła, bo musiałem nadrobić jakieś dobre 3 kilometry objazdu. Nie dość, że po zmroku to jeszcze z objawiającymi się co raz bardziej brakami sił do jazdy. Podjazd przed krajówką 78 zmęczył konkretnie. Na szczęście pojawiła się myśl by odwiedzić znaną z kilku wyjazdów samochodowych znajdującą się nieopodal restaurację. Załapałem się na dobry obiad, jednak zabiła mnie niestrawność którą złapałem wcześniej. Tracę ponad godzinę czasu, bo nie licząc obiadu to zanim odjechałem musiałem odczekać dobre 15 minut siedząc na ławce. Myśl, że jeszcze niecałe 50 kilometrów przytłacza. Jadę dalej, ale toczę się bardzo powoli nie przekraczając 20km/h. Nie przeszkadza chłód czy temperatura w okolicy 6 stopni C, mijane mgły, czy odcinki leśne. Nawet w całkowitym zmroku nie jedzie się źle po lesie. Powoli wydaje mi się, że złapę siłę do dalszej jazdy, jednak organizm każe po 11 kilometrach na chwilę przystanąć. Po chwili oddechu odcinek terenowy i dziury nieco wykańczają, a zaraz po wyjeździe z lasu goni mnie (na szczęście tylko biegnie za mną) chmara psów. W Cynkowie znów przystanek krótki. Ciemiężę kilometry do Woźnik. Jadąc z góry już nie pedałuję by nie tracić sił. Kilometrów przede mną jeszcze ogrom. Pokonuję podjazdy w Woźnikach, które mnie sporo kosztują po czym ostatkami sił jadę przez Pakuły do Rudnika Małego. Dziurawa droga nie pomaga, a kilometry by się chciało zabić. Na szczęście nieco więcej z górki. W Rudniku nawet sprawnie pokonuje pewien odcinek drogi, natomiast w Starczy na siłowni robię odpoczynek i rozprostowuję plecy na tutejszej ławce. Temperatura spada tu do 3 stopni C i taka, a nawet mniejsza towarzyszy w drodze przez Łysiec. Trochę wzrasta, ale nie ma to znaczenia, bo trasa się dłuży. Nie robię przystanków tylko jadę i w końcu Nierada, a następnie Sobuczyna i Brzeziny. Wjeżdżam przez ul. Żyzną i Wypalanki. Prawdziwymi ostatkami sił dojeżdżam do Jagiellońskiej, po czym kilka minut po północy do domu. Średnia na powrocie nie robi szału, bo brakło trochę nawet do 20km/h. Jednak trasa pokonana. Powiem tak: nigdy jeszcze wyjazd mnie tyle nie kosztował, a to wszystko stało się nawet nie za sprawą zmęczenia jak z niejedzenia.
Trasa wyglądała dokładnie tak: (uzupełnię). Pomijając jeden odcinek między Cynkowem a Zendkiem jest w całości asfaltowa.
Na całości trasy (tej pokonywanej przed zmrokiem) dziś słoneczko i ciepło.
Kolejna wycieczka z cyklu "do odległego miejsca" w dwie strony zrealizowana (w sumie już po raz czwarty w życiu).

Kontrapas rowerowy w Katowicach

Na Rynku



Wykresówka
Trasa GPS
Zdjęcia
Statystyka trasy: Częstochowa - Katowice - Częstochowa
KM | KM razem | Wyjazd o | Powrót o | Tylko jazda | W sumie | Bezczyn. | MAX | AVG | w górę | w dół |
199,9 KM 89,5 KM * 77,7 KM * | ------------- ------------- ------------- | 10:12 10:12 18:36 | 00:15 14:59 00:15 | 10:06:35 4:18:11 3:57:16 | 14:03:28 4:47:39 5:39:46 | 3:56:53 0:29:28 1:42:30 | 43,0 km/h 43,0 km/h 42,9 km/h | 19,8 km/h 20,8 km/h 19,6 km/h | 1627 775 609 | 1627 755 631 |
Maksymalna prędkość: 43,0km/h (Myszkowice - Siemonia) | 42,9km/h (Ligota Woźnicka)
* Trasa Częstochowa - Katowice (rynek) i Katowice (rynek) - Częstochowa
Gminy:
Lp. | Gmina | Powiat | Rej. | Województwo |
1 |
Poczesna |
częstochowski |
SCZ |
|
2 |
Starcza |
częstochowski |
SCZ |
|
3 |
Woźniki |
lubliniecki |
SLU |
|
4 |
Koziegłowy |
myszkowski |
SMY |
|
5 |
Ożarowice |
tarnogórski |
STA |
|
6 |
Bobrowniki |
będziński |
SBE |
|
7 |
Wojkowice |
będziński |
SBE |
|
8 |
Piekary Śląskie |
Piekary Śląskie |
SPI |
|
9 |
Siemianowice Śląskie |
Siemianowice Śląskie |
SI |
|
10 |
Chorzów |
Chorzów |
SH |
|
11 |
Katowice |
Katowice |
SK |
|
|
Siemianowice Śląskie |
Siemianowice Śląskie |
SI |
|
|
Piekary Śląskie |
Piekary Śląskie |
SPI |
|
|
Wojkowice |
będziński |
SBE |
|
|
Bobrowniki |
będziński |
SBE |
|
|
Ożarowice |
tarnogórski |
STA |
|
|
Koziegłowy |
myszkowski |
SMY |
|
|
Woźniki |
lubliniecki |
SLU |
|
|
Starcza |
częstochowski |
SCZ |
|
|
Poczesna |
częstochowski |
SCZ |
|
Miasta:
Lp. | Miasto |
1 |
Woźniki |
2 |
Wojkowice |
3 |
Piekary Śląskie |
4 |
Siemianowice Śląskie |
5 |
Chorzów |
6 |
Katowice |
|
Siemianowice Śląskie |
|
Piekary Śląskie |
|
Wojkowice |
|
Woźniki |
Kategoria W części nową trasą, Samotnie, Rekordy i ważne wydarzenia, ...>100km, ...>150km, ...>200 km, 100km (na raz), 150km (na raz), 200km (na raz), A. ..>100, Częściowo w terenie, Poza Częstochową
- DST 155.53km
- Czas 07:28
- VAVG 20.83km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Kleszczów
Czwartek, 22 września 2016 | Komentarze 0
Na dzisiaj zaplanowałem sobie Kleszczów. Wyjechałem późno, bo dopiero o 13:20 kręciłem kilometry do Kleszczowa. Już na samym wyjeździe z Częstochowy zmoczyło mnie kilka kropel deszczu co nie wróżyło dobrze. Potem trochę Słońca i przyjemnej jazdy (podziwiam mijane drzewa w jesiennej już szacie), aż w końcu jeszcze przed Kokawą dopadły mnie konkretniejsze opady. Chłodno, tak więc ubieram szalik który towarzyszył mi już do końca dzisiejszej trasy, ale poddawać się zamiaru nie miałem. Kręcę kolejne kilometry i już tak mniej więcej od granicy województwa śląskiego z łódzkim zrobiło się przyjemnie i słonecznie. W Woli Wiewieckiej do Woli Blakowej jadę skrótem który na krótkim kiedyś terenowym odcinku został wyasfaltowany. Takie miałem przeczucie i się sprawdziło. Wygodny i przyjemny skrót. Od Woli Blakowej widać już w oddali Górę Kamieńsk. Pięknie i słonecznie jechałem po nowym asfalcie do Lgoty Wielkiej. Denerwował, choć niepotrzebnie tylko wiatr. Potem już przez Wiewiórów i Brudzice i gmina Kleszczów w której zameldowałem się chwilę po 16-stej. Przejazd zaczynam od ulubionej drogi rowerowej, która prowadzi do Łękińska. Przyjemnie i słonecznie choć nad Górą Kamieńską zachmurzone niebo. Na moment zostawiłem rower by zrobić zdjęcie i przekonałem się o sile wiatru z zachodu - zwiało rower do rowu. Jadę do Łuszczanowic przez wygodną drogę rowerową na ul. Słonecznej. Tu przy rondzie skapnąłem się, że podczas gdy rower upadł wypadło coś z niego tak więc musiałem się wrócić. Czasowo nie dysponowałem jakoś znakomicie, ale wymuszony powrót takimi drogami to sama przyjemność. I okazało się, że wypadło. Skoro już tyle się wróciłem to jeszcze z powrotem do początku gminy i delektując się przejazdem po rowerówce jadę znowu do Łękińska. Co trzeba powiedzieć: w tej gminie niesamowity spokój i dowolność jazdy rowerem: chcesz jechać po drodze rowerowej to jedziesz, a jak nie to jedziesz asfaltem i tyczy się to wszystkich. Dla mnie na przykład nie sposób jest nie jechać po czerwonym asfalcie i tak wygodnej infrastrukturze - chociaż może za setnym razem pojadę tu dla odmiany asfaltem, tzn. jezdnią. Nie wiem tylko po co im tyle tych zakazów ruchu rowerów. Zachmurzyło się i nawet pojawiło się kilka kropel deszczu, a wraz z nimi złe myśli: czy dam radę wrócić, a wcześniej sprawić sobie dziś radość z jazdy po Kleszczowie? Celem jest wrócić w to samo miejsce, tylko tutaj nie skręcam w lewo, tylko by urozmaicić jadę prosto (asfaltem nie pofałdowaną nową infrastrukturą) do ronda i następnie ul. Główną w kierunku Kleszczowa. Tu zorientowałem się, że przegapiłem 16:21, czyli godzinę nadejścia astronomicznej jesieni. Skręcam w lewo w ul. Miłą, którą docieram do miejsca z którego się wróciłem - jadę przez Łuszczanowice mijając m.in. sygnalizację z licznikami. Tu jednak kawałek wracam i jadę ul. Sportową do ronda (a więc do miejscowości Kleszczów), dalej obok Urzędu Gminy (po najbardziej niewygodnej drodze pieszo-rowerowej, tu przeszła chmura i znów wyszło Słońce) i dalej Ogrodową z powrotem do Łuszczanowic. Tutaj kawałek w ruchu ogólnym po czym bitumicznymi drogami rowerowymi wiodącymi do Żłobnicy. Taka alternatywa dla ul. Milenijnej - dróżka ta wiedzie między lasem i przyjemnie się jechało choć o tej godzinie już Słońce tu nie wpada. W Żłobnicy po odcinku wciąż wyłączonym i na punkt widokowy. Tu zastawione wejście, ale udaje się przedostać z boku. Tu robię przerwę. Ponad kwadrans odpoczynku przy widoku na kopalnię odkrywkową. Kolejne miejsce które powszednieje. Kilka minut po 18-stej odjazd w drogę powrotną. Wcześniej jeszcze założyłem sweter pod wiosenną bluzę. Słońce już bliskie zachodowi i jedynie: to nagli. Mniej więcej trasa zaplanowana choć improwizacji nieco po drodze było. Najpierw wiadoma trasa jeszcze po wygodnych drogach rowerowych w gminie Kleszczów. I jadę z punktu widokowego w Żłobnicy: wyłączonym odcinkiem do ul. Milenijnej do nowego ronda (tu nasuwa się jedna myśl: szkoda, że już w Kleszczowie nie powstają asfaltowe drogi rowerowe tylko czerwone kostkowe chodniki oznaczone jako ciągi pieszo-rowerowe), ul. Milenijną i Ogrodową (drugi już dziś przejazd tą ulicą bez Słońca, bo zaszło) i wyjazd z gminy Kleszczów w miejscowości Łuszczanowice. Towarzyszył mi bardzo przyjemny nastrój i lekki, przyjemny chłodzik. Do prawie samej granicy (znaku nie ma) doprowadziła mnie bitumiczna droga rowerowa. Dalej już prowadził GPS który pokierował wyjątkowo wąskimi (w dużej mierze), ale asfaltowymi drogami dla mnie w pełni nowymi. Z trasy zapamiętałem, że była Kolonia Lgota i Wola Blakowa, a odczytując z mapy jeszcze po drodze Bieliki. Drogi wiodące przez pola, ale w pełni przejezdne. Miałem wrażenie, że dojadę do tej znanej bocznej dróżki koło Dębowca Małego, ale to jednak trochę bardziej na zachód. W oddali widać było nawet Górę Kamieńsk, na której już świeciły się wiatraki. Uwielbiam ten nastrój, jednak trzeba jechać bo się ściemniało. Do samej Woli Wiewieckiej dojechałem już skrótem tym samym co przyjechałem, tak więc ten punkt (w Woli Blakowej) można uznać jako dzisiejszy rozjazd. Potem już do Nowej Brzeźnicy (tu postój przy Rynku) znaną drogą i Ważne Młyny. Od Nowej Brzeźnicy po mokrych asfaltach, więc tu padał deszcz. Tu decyduję się jak było w zamierzeniu skręcić w prawo na Kłobuck (w drogę wojewódzką 492), albowiem droga przez Kokawę już mi się bardzo nudzi. Sporo nowych dróg które poznawałem po zmroku i dłuższe odcinki wiodące przez ciemne lasy. Najpierw dojazd do miejscowości Kuźnica, a potem już województwo śląskie i powiat kłobucki. Od granicy województwa do Ostrów nad Okszą wiodła tu około 6-kilometrowa droga. Zbiornika nie zobaczyłem, bo dziś Ostrowy przejazdem, ale dojeżdżając w obszarze zabudowanym poznawałem drogę którą jechałem tu kawałek ponad 2 lata temu. Dalej droga już mi znana z właśnie tamtego wyjazdu (tu odbijam z drogi wojewódzkiej), jednak słabo ją pamiętałem. I dziś także niezbyt dużo zapamiętam, bo wiodła przez 5 kilometrów przez zupełnie ciemny las i tyle. Nie wiedziałem jak się usadzić na siodełku i biegi, mimo że napęd zmieniony jakbym ciężkie przełożenia bardziej czuł. Może przyzwyczajenie z jazdy na tych niższych (zajeżdżanych) biegach się odezwało. Po pokonaniu leśnej ciemnicy dojeżdżam do miejscowości Nowa Wieś, a następnie wita mnie Kuźnica Kiedrzyńska wraz z powiatem częstochowskim i gminą Mykanów. Ucieszyło mnie to, bo jednak o powiat SKL zahaczyłem tylko bokiem. Jednak odcinek przez Czarny Las dłużył się niemiłosiernie, potem Antoniów i Częstochowa, jednak za nim dojechałem do ronda w dzielnicy Kiedrzyn trochę nierównego asfaltu. Odcinek częstochowski także na wycieńczeniu, albowiem już naprawdę nie wiedziałem jak się usadowić na siodełku. Zmęczenie temperaturą także się jakieś odezwało. Wróciłem trochę przed 22-gą z dystansem ponad 150 kilometrów. Nie udało się dziś pojechać lubianą drogą rowerową wiodącą koło kopalni czy pojechać dróżką w kierunku miejscowości Kamień co było w planie, ale nie wszystko stracone. I tyle jazdy mi na dziś (i chyba nie tylko dziś) w pełni wystarczyło, choć trzeba przyznać, że cieszy jak dwie godziny po powrocie chce się myśleć o dalszych trasach, bo sprawia to przyjemność. Jutro mimo wszystko czas na jakiś odpoczynek, a potem jeszcze zobaczymy ile się uda skorzystać z jesiennej pogody.W tym roku zawitałem do gminy Kleszczów już po raz siódmy (4 razy w obie strony rowerem, 2 razy do Woli Wiewieckiej samochodem i 1 raz przejazdem z Łodzi).

Jesienne widoki na drodze między Wolą Kiedrzyńską a Lubojną

Asfaltowy (już) skrót z Woli Wiewieckiej do Woli Blakowej

Góra Kamieńska w oddali

Kopalnia Bełchatów widziana z okolic Woli Blakowej

Po nowym asfalcie do Lgoty Wielkiej i Góra Kamieńska w oddali (po lewej widoczny dym z kominów kopalni Bełchatów)

Jedziemy wygodną infrastruktura

Zachmurzone niebo nad Kleszczowem - ul. Miła

Łuszczanowice - ul. Sportowa

Jesienne widoczki na drodze rowerowej w Kleszczowie - ul. Ogrodowa

Słonecznie - ul. Ogrodowa (za mną kopalnia Bełchatów, jazda w kierunku Łuszczanowic)

Zajmuję dwa pasy ruchu, pas zieleni i drogę rowerową, cienie się stają co raz dłuższe

Zacieniona już o tej porze droga rowerowa prowadząca do Żłobnicy

Słońce gdzieś tam za lasem

Zastawione wejście na taras widokowy

Kominy kopalni Bełchatów

Kopalnia odkrywkowa

Zachód Słońca na wyjeździe z Kleszczowa

Na wyjeździe z Kleszczowa - droga rowerowa w Łuszczanowicach
Dema - 2,48km (0:08:57)
Merida - 153,05km (7:19:48)
Zapis GPS
Zdjęcia
Wykresówka
Statystyka trasy: Kleszczów 22.09.2016
KM | KM razem | Wyjazd o | Powrót o | Tylko jazda | W sumie | Bezczyn. | MAX | AVG | w górę | w dół |
145,3 KM | -------------- | 13:16 | 21:51 | 6:58:33 | 8:35:32 | 1:36:59 | 33,5 km/h | 20,8 km/h | 917 | 917 |
Maksymalna prędkość: 33,5 km/h (Kolonia Wierzchowisko)
Gminy:
Lp. | Gmina | Powiat | Rej. | Województwo |
1 |
Mykanów |
częstochowski |
SCZ |
|
2 |
Nowa Brzeźnica |
pajęczański |
EPJ |
|
3 |
Strzelce Wielkie |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
4 |
Lgota Wielka |
radomszczański |
ERA |
łódzkie |
5 |
Kleszczów |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
6 |
Sulmierzyce |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
7 |
Lgota Wielka |
radomszczański |
ERA |
łódzkie |
8 |
Strzelce Wielkie |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
9 |
Nowa Brzeźnica |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
10 |
Miedźno |
kłobucki |
SKL |
|
11 |
Kłobuck |
kłobucki |
SKL |
|
12 |
Mykanów |
częstochowski |
SCZ |
|
Województwa:
Lp. | Województwo | Rej. | KM |
1 |
śląskie |
S |
56,6 KM |
2 |
łódzkie |
E |
88,7 KM |
Kategoria ...>100km, ...>150km, 100km (na raz), 150km (na raz), A. ..>100, Po innych województwach, Poza Częstochową, Różnymi rowerami, Samotnie
- DST 162.57km
- Czas 07:37
- VAVG 21.34km/h
- VMAX 34.94km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Kleszczów i Bełchatów
Piątek, 9 września 2016 | Komentarze 0
Zaczynam jazdę w Woli Wiewieckiej. Tu od razu pozytywne zaskoczenie - wymienili beznadziejny asfalt chociaż na pewnym odcinku. Standardową trasą docieram do gminy Kleszczów. Tu jednymi z najlepszych dróg rowerowych w gminie jadę przez Łękińsko, Kleszczów, a potem drogą rowerową wzdłuż kopalni Bełchatów. Celem jest Góra Kamieńsk tym razem innym wjazdem tak by dotrzeć do wyciągu narciarskiego. Niestety był to terenowy podjazd. Nie jakiś ciężki, ale niezbyt widział mi się teren. Dojechałem do wyciągu, ale jak się okazało to nie jest szczyt i poprzedni podjazd był tym głównym. Zjeżdżam od drugiej strony dojeżdżając do drogi wojewódzkiej 484, którą zapamiętam jako ruchliwą. I tak jadę w kierunku Skok-Młyn w Kalisku zjeżdżając z wojewódzkiej. Ruch może trochę się zmniejszył, ale ciężarowych sporo. Jadąc z kolei już na terenie kopalni ogrom osobówek. Generalnie ruchliwa droga, ale starałem się cieszyć z tej jazdy. Wreszcie docieram do drogi rowerowej z prawdziwego zdarzenia którą jadę 5 kilometrów. Nawet naprawili uszkodzone fragmenty tej drogi. Dojeżdżam i następnie już do samego Bełchatowa trochę się po drodze gubiąc. Wjazd do Bełchatowa średni, ale o tym wiedziałem: trochę chodnikami, trochę drogami rowerowymi z kostki. Tu też nie najkrócej docieram do głównego placu bo znów się gubię, ale za to trochę poznałem miasta. Potem już parę chwil na placu Gabriela Narutowicza i ponieważ godzina co raz to późniejsza odjazd w kierunku Kleszczowa. Zaplanowałem trasę tak przejechać ul. Milenijną która opiewa w dobrej jakości drogę rowerową. Trasa przez m.in. Kurnos i Trząs całkiem dobra, bo asfalty w większości równe, gdzieś tam się jedzie obok kopalni piasku, gdzieś przez las. Mijam także grupę szosowców którzy zmierzali w kierunku Kaszewic. Pogoda cudna, ale godzina powoli nagli albowiem miałem wrócić wcześniej. Po drodze także nie zauważam asfaltowej ddrki.Na Milenijnej ładny widoczek kominów kopalni i Góry Kamieńsk w oddali. Potem już całkiem sprawnie drogami rowerowymi w gminie Kleszczów. Nie odbijam na Sulmierzyce tylko po to by przejechać się rowerówkami. Nie odbijam dziś na taras widokowy by widoczek nie spowszedniał, a także ze względów czasowych. Wygodna jazda, ale by nie jadę bardzo szybko by trochę cieszyć się jazdą tutaj. Z gminy wyjeżdżam przez 19-stą, a więc mniej więcej wtedy gdy zachodzi Słońce. Jadę tą samą drogą do Woli Wiewieckiej patrząc czasem z tyłu na Górę Kamieńsk na której już czym bliżej zmroku zapalały się wiatraki na czerwono. Cudownie to wygląda, ale trzeba wracać bo ogrom drogi przede mną. Powrót standardowy przez Nową Brzeźnicę i Kokawę. Nawet ciepło, bo jadę tylko w czapce (by móc słuchać muzyki) i krótkim rękawku. Po drodze rozmyślam o jutrzejszej propozycji trasy. Przejazd już w samej Częstochowie jakiś taki średnio cieszący.
Wniosek z trasy nasuwa się jeden: lepiej zaplanować trasę.
Przyjazd do domu przed 22-gą. Ujechałem się nieco, bo na liczniku wskoczyło powyżej 170 kilometrów przebiegu.
Trasa wyglądała tak: Wola Wiewiecka, Wola Blakowa, Lgota Wielka, Wiewiórów, Brudzice, Łękińsko, Kleszczów, Piaski, Góra Kamieńsk, Ozga,
Kalisko, Skok-Młyn, Rząsawa, Oleśnik, Poręby, Bełchatów, Kurnos Pierwszy, Kurnos Drugi, Słupia, Trząs, Osiny-Kolonia, Kamień, Kleszczów, Łuszczanowice, Łękińsko, Brudzice, Wiewiórów, Lgota Wielka, Wola Blakowa, Wola Wiewiecka, Nowa Brzeźnica, Brzeźnica Stara, Ważne Młyny, Stary Broniszew, Cykarzew Północny, Stary Cykarzew, Kokawa, Radostków, Lubojna, Kolonia Wierzchowisko, Wola Kiedrzyńska i Częstochowa

Nieuchronnie zbliża się Jesień

Nowa infrastruktura budowana jest z.. kostki

W Kleszczowie

Zachód Słońca po wyjeździe z gminy Kleszczów
Wpis później
w
p
i
s
p
o
t
e
m
Trasa samochodem do Woli Wiewieckiej. Różnica wysokości: +30m.n.p.m.
Statystyka trasy: Kleszczów i Bełchatów
KM | KM razem | Wyjazd o | Powrót o | Tylko jazda | W sumie | Bezczyn. | MAX | AVG | w górę | w dół |
160,3 KM |
------------- |
12:41 |
21:50 |
7:33:29 |
9:09:44 |
1:36:15 |
34,3 km/h |
21,2 km/h |
1062 |
1032 |
Maksymalna prędkość: 34,3km/h (Kurnos Drugi - Słupa)
Wykresówka
Zdjęcia
GPS - zapis trasy
Gminy:
Lp. | Gmina | Powiat | Rej. | Województwo |
1 |
Strzelce Wielkie |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
2 |
Lgota Wielka |
radomszczański |
ERA |
łódzkie |
3 |
Kleszczów |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
4 |
Kamieńsk |
radomszczański |
ERA |
łódzkie |
5 |
Bełchatów (g. wiejska) |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
Kleszczów |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
|
Bełchatów (g. wiejska) |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
|
6 |
Bełchatów |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
Bełchatów (g. wiejska) |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
|
7 |
Kluki |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
8 |
Szczerców |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
Kleszczów |
bełchatowski |
EBE |
łódzkie |
|
Lgota Wielka |
radomszczański |
ERA |
łódzkie |
|
Strzelce Wielkie |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
|
9 |
Nowa Brzeźnica |
pajęczański |
EPJ |
łódzkie |
10 | Mykanów | częstochowski | SCZ |
Miasta:
Lp. | Miasto |
1 | Bełchatów |
Województwa:
Lp. | Województwo | Rej. | KM |
1 | łódzkie |
E |
134,5 KM |
2 | śląskie |
S |
25,8 KM |
Kategoria W części nową trasą, Samotnie
- DST 222.41km
- Czas 11:13
- VAVG 19.83km/h
- VMAX 63.90km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Po Krakowie i Kraków - Częstochowa
Niedziela, 4 września 2016 | Komentarze 0
Po Krakowie i powrót z Krakowa do Częstochowy przez WolbromWpis później
Kraków - Częstochowa.
Przed 9-tą ruszam z dworca w Krakowie i dla odmiany zaczynam dziś od bulwarów. Przejazd bulwarami nadwiślanymi do mostu kotlarskiego, po czym wygodną drogą rowerową na Kotlarskiej, drogą z separatorami Grzegórzecką i boczną Al. Daszyńskiego do Starowiślnej, którą do Westerplatte i dalej Kopernika, Rondo Mogilskie, kawałek Mogilską i odbijam na boczne drogi z kontrapasami po których jeszcze nie jeździłem.
W pis później
W jedną stronę z rowerem. Różnica wysokości: +33 m.n.p.m.
Statystyka trasy: Kraków - Częstochowa przez Wolbrom
KM | KM razem | Wyjazd o | Powrót o | Tylko jazda | W sumie | Bezczyn. | MAX | AVG | w górę | w dół |
216,3 KM | -------------- | 08:43 | 22:47 | 10:54:03 | 14:04:26 | 03:10:23 | 61,1 km/h | 19,8 km/h | 1801 | 1768 |
Maksymalna prędkość: 61,1km/h (Wielmoża)
Wykresówka
Zdjęcia
Ślad GPS - zapis trasy Kraków - Częstochowa
Lp. | Gmina | Powiat | Rej. | Województwo |
1 | Kraków | Kraków | KR | małopolskie |
2 | Zielonki | krakowski | KRA | małopolskie |
3 | Wielka Wieś | krakowski | KRA | małopolskie |
4 | Skała | krakowski | KRA | małopolskie |
5 | Sułoszowa | krakowski | KRA | małopolskie |
6 | Trzyciąż | olkuski | KOL | małopolskie |
7 | Wolbrom | olkuski | KOL | małopolskie |
8 | Pilica | olkuski | KOL | małopolskie |
9 | Ogrodzieniec | zawierciański | SZA | |
10 | Zawiercie | zawierciański | SZA | |
11 | Myszków | myszkowski | SMY | |
12 | Poraj | myszkowski | SMY | |
13 | Kamienica Polska | częstochowski | SCZ | |
14 | Poczesna | częstochowski | SCZ |
Miasta:
Lp. | Miasto |
1 | Kraków |
2 | Wolbrom |
3 | Pilica |
4 | Ogrodzieniec |
5 | Zawiercie |
6 | Myszków |
Województwa:
Lp. | Województwo | Rej. | KM |
1 | małopolskie | K | 136,1 KM |
2 | śląskie | S | 80,2 KM |
Kategoria W części nową trasą, Samotnie
- DST 158.81km
- Czas 07:46
- VAVG 20.45km/h
- VMAX 57.36km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Pińczów, Morawica, Chęciny i Kielce
Czwartek, 25 sierpnia 2016 | Komentarze 0
Dzień 2. Trasa po województwie świętokrzyskim
Statystyka trasy: Pińczów, Morawica, Chęciny, Kielce
KM | KM razem | Wyjazd o | Powrót o | Tylko jazda | W sumie | Bezczyn. | MAX | AVG | w górę | w dół |
155,3 KM |
------------- |
11:59 |
21:53 |
7:34:19 |
9:54:50 |
2:20:31 |
57,0 km/h |
20,5 km/h |
1292 |
1292 |
Maksymalna prędkość: 57,0km/h (zjazd w Chęcinach w kierunku Kielc)
Zdjęcia
Wykresówka
Ślad GPS
Gminy:
Lp. | Gmina | Powiat | Rej. | Województwo |
1 | Sobków | jędrzejowski | TJE | świętokrzyskie |
2 | Kije | pińczowski | TPI | świętokrzyskie |
3 | Pińczów | pińczowski | TPI | świętokrzyskie |
4 | Imielno | jędrzejowski | TJE | świętokrzyskie |
5 | Morawica | kielecki | TKI | świętokrzyskie |
6 | Chęciny | kielecki | TKI | świętokrzyskie |
7 | Sitkówka-Nowiny | kielecki | TKI | świętokrzyskie |
8 | Kielce | kielecki | TKI | świętokrzyskie |
Sitkówka-Nowiny | kielecki | TKI | świętokrzyskie |
|
Chęciny | kielecki | TKI | świętokrzyskie |
|
Sobków | jędrzejowski | TJE | świętokrzyskie |
Miasta:
Lp. | Miasto |
1 | Pińczów |
2 | Chęciny |
3 | Kielce |
Chęciny |
Województwa:
Lp. | Województwo | Rej. | KM |
1 | świętokrzyskie | T | 155,3 KM |
Kategoria Wycieczki wielodniowe, W części nową trasą, Samotnie
- DST 46.84km
- Czas 02:45
- VAVG 17.03km/h
- VMAX 36.02km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Nad morzem
Poniedziałek, 15 sierpnia 2016 | Komentarze 0
Kategoria Z rowerem w dwie strony, Wycieczki wielodniowe, Samotnie, Poza Częstochową, Po innych województwach, Częściowo w terenie, A. 30-50
- DST 159.22km
- Czas 07:56
- VAVG 20.07km/h
- VMAX 43.50km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Bansin
Niedziela, 14 sierpnia 2016 | Komentarze 0
Wpis później Kategoria Z rowerem w dwie strony, Wycieczki wielodniowe, Tam (z rowerem), Samotnie, Rekordy i ważne wydarzenia, Poza Częstochową, Po innych województwach, A. ..>100, 150km (na raz), 100km (na raz), ...>150km, ...>100km
- DST 181.28km
- Czas 09:43
- VAVG 18.66km/h
- VMAX 35.47km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
Kołobrzeg, Ustronie Morskie, latarnia morska Gąski
Sobota, 13 sierpnia 2016 | Komentarze 0
wpis później Kategoria Z rowerem w dwie strony, Wycieczki wielodniowe, W części nową trasą, Samotnie, Rekordy i ważne wydarzenia, Poza Częstochową, Po innych województwach, Częściowo w terenie, A. ..>100, 150km (na raz), 100km (na raz), ...>150km, ...>100km
- DST 20.03km
- Czas 01:01
- VAVG 19.70km/h
- VMAX 37.11km/h
- Sprzęt Speeder
- Aktywność Jazda na rowerze
wpis później
Piątek, 12 sierpnia 2016 | Komentarze 0
x Kategoria Poza Częstochową, Wycieczki wielodniowe, Z rowerem w dwie strony, Samotnie, Po innych województwach, A. 0-30
- DST 49.67km
- Czas 02:40
- VAVG 18.63km/h
- VMAX 34.94km/h
- Aktywność Jazda na rowerze
Po mieście
Czwartek, 11 sierpnia 2016 | Komentarze 0
Toskana - 13,37km (0:47:24)
Merida - 36,30km (1:53:09)
Kategoria W towarzystwie z Damianem, W towarzystwie, Tylko po Częstochowie, Samotnie, Różnymi rowerami, A. 30-50